План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
2021-2022 н.р.
№ | Заходи | Термін виконання | Відповідальний |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу | |||
1 | Наказ «Про запобігання булінгу (цькування), виявлення та реагування на такі випадки | До 01.09.2021 | Адміністрація школи |
2 | Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу: - Педагогічний персонал - Допоміжний персонал - Технічний персонал | Вересень | Заступник директора з ВР |
3 | Обговорення правил поведінки учнів в школі | Вересень | Заступник директора з ВР, класні керівники |
4 | Перевірка інформаційної скриньки для повідомлень про випадки булінгу | Кожного тижня | Заступник директора з ВР, соціальний педагог |
5 | Оновлення інформації на сайті школи в розділі «Профілактика булінгу» | Протягом року | Заступник директора з ВР |
6 | Підготовка брошури з нормативними документами з профілактики булінгу в освітньому середовищі для педагогів | Жовтень | Соціальний педагог |
7 | Підготовка методичних рекомендацій для педагогів: - З вивчення учнівського колективу; - З розпізнання ознак насильства різних видів щодо дітей | Жовтень | Соціальний педагог |
8 | Оновлення тематичного стенду | Жовтень | Заступник директора з ВР |
9 | Нарада для вчителів щодо запобігання булінгу та заходів реагування | Під час осінніх канікул | Заступник директора з ВР |
10 | Інструктивні наради з питань профілактики булінгу з допоміжним та технічним персоналом | Листопад | Адміністрація |
11 | Проведення заходів в рамках Акції « 16 днів проти насильства» | Листопал - грудень | Заступник директора з ВР, соціальний педагог, Класні керівники |
12 | Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права. | Грудень | Вчитель правознавства |
13 | Практичні заняття «STOP-булінг» | Постійно | ЗДВР, соц. Пед., кл. керівник |
14 | Контроль за поведінкою дітей та взаємостосунками між ними під час освітнього процесу та поза ним. | Постійно | Класні керівники |
15 | Бесіди-зустрічі здобувачів освіти з працівниками поліції, юриспруденції | Постійно | Вчитель правознавства |
16 | Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході виховних годин та бесід | Постійно | Класні керівники |
17 | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу | Постійно | Соціальний педагог |
18 | Тематичні батьківські збори з питань насильства у сім’ї та шкільному середовищі | Постійно | Класні керівники |
19 | Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Листопад | Соціальний педагог |
20 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | Постійно | Соціальний педагог |
21 | Анонімне анкетування серед здобувачів освіти з виявлення насильства в учнівському середовищі | Листопад, березень | Соціальний педагог |
22 | Моніторинг стану попередження випадків булінгу | Квітень | Соціальний педагог |
Коментарi