Завдання для дистанційної роботи 5 клас
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
10.03 | Українська мова | 5 | Контрольна робота.Орфоепія.Орфографія | повторити правила вживання апострофа |
Українська мова | 5 | РМ Особливості будови розповіді та елементарного роздуму | повторити правила вживання м»якого знака | |
Українська література | 5 | Рідна Україна.Світ природи.Т.Шевченко .Розповідь про поета | прочитати твір «В бур»янах» | |
11.03 | Українська мова | 5 | РМ Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму | заисати твір у зошити |
Українська література | 5 | «В бур»янах С.Васильченко-один з найкращих художніх творів про дитинство Шевченка | дати відповіді на запитання | |
12.03 | Українська мова | 5 | РМ Контрольний усний твір –роздум на тему, пов»яз ану з життєвим досвідом учнів | переслати роботу |
17.03 | Українська мова | 5 | РМ Письмовий твір=-роздум на тему, пов»яз ану з життєвим досвідом учнів | закінчити роботу |
17.03 | Українська мова | 5 | Контрольне читання вголос | підготуватися до написання есе |
17.03 | Українська література | 5 | Т.Шевченко «За сонце хмаронька пливе» Т.л.персоніфікація, ліричний вірш | вивчити напам»ять вірш |
18.03 | Українська мова | 5 | РМ Есе (розмірковування в довільній формі ) про красу й милозвучність української мови | записати есе у зошити |
Українська література | 5 | Т.Шевченко «Садок вишневий коло хати» | вивчити напам»ять вірш | |
19.03 | Українська мова | 5 | РМ Читання вголос | повторити головні члени речення |
31.03 | Українська мова | 5 | Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення .Головне й залежне слово | опрацювати п.47 с.139. вправа на вибір |
31.03 | Українська мова | 5 | РМ Складання висловлення з використанням опорних слів | записати у зршити |
Українська література | 5 | П.Тичина «Не бував ти у наших краях» Т.л.метафора | дати відповіді на запитання | |
01.04 | Українська мова | 5 | Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом | опрацювати п.48 с.143. вправа на вибір |
Українська література | 5 | П.Тичина «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла» | вивчити напам»ять один вірш | |
02.04 | Українська мова | 5 | Види речень за метою висловлювання, за емоційним забарвлення | опрацювати п.479 с.145. вправа на вибір |
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
7.04 | Українська мова | 5 | Пунктуаційна помилка та її умовне позначення | повторити п.47 с.139. вправа на вибір |
Українська мова | 5 | РМ Письмовий твір-роздум за колективно складаним планом у художньому стилі | записати твір у зошити | |
Українська література | 5 | Є.Гуцало «Лось».Т.л.оповідання | підготуватися до контрольної роботи | |
8.04 | Українська мова | 5 | Контрольний диктант | повторити питання друг.членів |
Українська література | 5 | КОНТРОЛЬНА РОБОТА.Т.ШЕВЧЕНКО, ПАВЛО ТИЧИНА, ЄВГЕН ГУЦАЛОДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ.ДОДАТОК П.11 С.44-4608.04 | опрацювати біографію М.Рильського | |
09.04 | Українська мова | 5 | Другорядні члени речення. Додаток | опрацювати п.51 с.150. вправа на вибір |
14.04 | Українська мова | Другорядні члени речення. Означення | опрацювати п.52 с.153. вправа на вибір | |
14.04 | Українська мова | Обставина /тести/ | опрацювати п.53 с.155. вправа на вибір | |
Українська література | 5 | М.Рильський.Основні відомості про поета «Дощ» | опрацювати життєдіяльність поета | |
15.04 | Українська мова | 5 | Тренувальні вправи | пройти тести «На урок» |
Українська література | 5 | М.Рильський «Осінь –маляр» | вивчити напам'ять один вірш | |
16.04 | Українська мова | 5 | Контрольна робота. Словосполучення і речення. Члени речення | повторити питання другорядних членів |
21.04 | Українська мова | 5 | Речення з однорідними членами | опрацювати п.54 с.158. вправа на вибір |
Українська мова | 5 | Аудіювання тексту з однорідними членами | повторити п.54 | |
Українська література | 5 | Г.Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак» | опрацювати життєдіяльність поета | |
22.04 | Українська мова | 5 | Кома між однорідними членами | опрацювати п.54 с.156. вправа на вибір |
Українська література | 5 | Г.Тютюнник.. «Дивак» | вивчити напам'ять прозовий уривок | |
23.04 | Українська мова | 5 | Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка і тире при УС | опрацювати п.54 с.159. вправа на вибір |
28.04 | Українська мова | 5 | Звертання. Непоширені й поширені звертання | Нові- п.57с.167 в.452 Старі- п.16 с.62-63 в.132 |
Українська мова | 5 | Розділові знаки при звертанні | Нові- п.57с.167 Старі- п.16 с.62-63 | |
Українська література | 5 | Урок виразного читання.Читання напам»ять прозового уривку з оповідання Г.Тютюнника «Дивак» | підготувати художній етюд | |
29.04 | Українська мова | 5 | Вставні слова та словосполучення | Нові- п.58с.169 в.461 Старі- п.17 с.65 в.139 |
Українська література | 5 | УМР Художній етюд про природу | пройти тести «На урок» | |
30.04 | Українська мова | 5 | Виділення вставних слів на письмі комами | Нові- п.58с.169 Старі- п.17 с.65 |
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
05.05 | Українська мова | 5 | Контрольна робота. Тестування. Просте ускладнене речення (Однорідні члени речення, звертання, вставні слова) | Повторити питання другорядних членів |
Українська мова | 5 | Складне речення. Розділові знаки в складному реченні | Нові- п.60с.173-176 Старі- п.18 с.68-72 | |
Українська література | 5 | М.Вінграновський . Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Гуманізм повісті | Опрацювати біографію письменника с.249-250, ознайомитися зі змістом повісті с.254… | |
06.05 | Українська мова | 5 | РМ Ділові папери. Оформлення конверта або адреси на поштовій листівці | Оформити листівку |
Українська література | 5 | М.Вінграновський . «Сіроманець».. Образ Сашка | Пройти тести /»На урок»/ | |
07.05 | Українська мова | 5 | Пряма мова Розділові знаки у реченнях з прямою мовою | Нові- п.63с.179 Старі- п.20 с.743 |
Завдання для дистанційної роботи 5 клас
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
12.05 | Українська мова | 5 | Пряма мова Розділові знаки у реченнях з прямою мовою | Повторити :Нові- п.63с.179 Старі- п.20 с.743 |
Українська мова | 5 | Діалог. Тире при діалозі | Опрацювати:Нові- п.64с.183 Старі- п.121с.78 | |
Українська література | 5 | Урок мовленнєвого розвитку.Усний твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного твору. Складання власної версії закінчення повісті або продовження розповіді про пригоди Сашка | Підготуватися до уроку позакласного читання | |
13.05 | Українська мова | 5 | Тренувальні вправи | Повторити:Нові- п.64с.183 Старі- п.121с.78 |
Українська література | 5 | Урок позакласного читання . Валентин Чемерис. «Аравійська пустеля» | Пройти тести /»На урок»/ | |
14.05 | Українська мова | 5 | Тренувальні вправи | Підготуватися до контрольної роботи за рік |
Завдання для дистанційної роботи 5 клас
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
19.05 | Українська мова | 5 | Тренувальні вправи | |
Українська мова | 5 | Тренувальні вправи | Підготуватися до контрольної роботи за рік | |
Українська література | 5 | Підсумкова контрольна робота | Підготуватися до уроку узагальнення | |
20.05 | Українська мова | 5 | Підсумкова контрольна робота | Повторити значущі частини слова |
Українська література | 5 | Урок літератури рідного краю.К.Малицька «Малий гуцулик». «Боягуз» | опрацювати тему за надісланим матеріалом | |
21.05 | Українська мова | 5 | Узагальнення й систематизація вивченого | повторити групи слів за значенням |
Завдання для дистанційної роботи 5 клас
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
26.05 | Українська мова | 5 | РМ Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму | повторити правила вживання м»якого знака й апострофа |
Українська мова | 5 | Узагальнення й систематизація вивченого. Фонетика й графіка | повторити подвоєння приголосних | |
Українська література | 5 | Повторення й узагальнення вивченого впродовж року з теорії літератури | продумати питання для бесіди за вивченими творами | |
27.05 | Українська мова | 5 | Узагальнення й систематизація вивченого. Орфоепія й орфографія | повторити головні і другорядні члени речення |
Українська література | 5 | Підсумковий урок .Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення | ||
28.05 | Українська мова | 5 | Підсумковий урок |
Клас | П.І.П. учителя | Предмет | Домашнє завдання |
6 | Нікітіна А.І. | Українська мова | 06.03. УМР Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. Переказувати текст. |
10.03 Написання прикметників із суф. – ень, -есень, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-. Опрацювати параграф 45, вправа 377 | |||
11.03 Букви е, и, о в прикметникових суфіксах –ев-, -єв-, -ов-, -йов-, -ьов-, -ин-, ін-,-ичн-. Опрацювати параграф 46, вправа 391 | |||
12.03 УМР Контрольний докладний письмовий переказ тексту про опис природи. Написати переказ тексту. | |||
13.03. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 47. Написання не з прикметниками – с. 150. Виконати вправи: усно – 392, 394; письмово: 393, 397 | |||
16.03 Написання –н-, -нн- у прикметниках. Опрацювати параграф 48. Вправи 400, 401 | |||
17.03. Параграф 49. Написання складних прикметників разом і через дефіс. Вправи 409, 410 | |||
18.03 Написання складних прикметників разом і через дефіс. Опрацювати параграф 49. Вправи 411, 412 | |||
19.03 Написання прізвищ прикметникової форми. Вправи 411, 412 | |||
20.03 Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник». Підготуватись до к.р. | |||
30.03 Виконати контрольну роботу з теми «Прикметник» | |||
31.03 Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, ситаксична роль. Опрацювати п. 52 с.164. вправи 431(усно), 434, 437. http://youtube.com/watch?v=q83TU_Xf2Tc | |||
01.04. Тема: Розряди кількісних числівників. Опрацювати п. 53 с.168. вправи 449(усно), 440, 441. http://youtube.com/watch?v=R5LU1aiTDzo | |||
02.04. Тема: Числівники прості, складні й складені. Опрацювати с.167. вправа 438 (виписати числівники у три колонки: прості, складні й складені). | |||
03.04. Тема: Порядкові числівники. Опрацювати с.177-178, вправа 475.,478 http://youtube.com/watch?v=rjqrdYsz7JQ7. | |||
06.04. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі народного художника Ф. Манайла «Золота осінь». Опрацювати с.242-243, тема 14. Вправи 608(І,ІІ,ІІІ). Написати твір. | |||
07.04. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі народного художника Ф. Манайла «Золота осінь». Опрацювати с.242-243, тема 14. Вправи 608(І,ІІ,ІІІ). Написати твір. 08.04. Тема: Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа. Опрацювати тільки с.171, вправа 452, 453. | |||
09.04. Тема: Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа. Опрацювати с. 172- 173. Вправи 454, 455. http://youtube.com/watch?v=4uuUG-QI7Fs | |||
10.04. Тема: Відмінювання дробових і збірних числівників. Опрацювати с. 175- 176. Вправи 466, 469. http://youtube.com/watch?v=wUk2b8mPwLs | |||
13.04. Тема: Відмінювання дробових і збірних числівників. Опрацювати с. 175- 176. Вправа 470. http://youtube.com/watch?v=wUk2b8mPwLs | |||
14.04. Тема: Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. (розробка уроку та домашнє завдання додаються) | |||
15.04. Тема: Роздільне написання складених числівників. Опрацювати с. 180, вправа 484 | |||
16.04. Тема: Роздільне написання складених числівників. Опрацювати с. 183, вправа 490 | |||
17.04 Тема: Написання разом порядкових числівників з -тисячний Вправа 476, 477 | |||
21.04. Тема: Узгодження числівників з іменниками. Опрацювати с. 182, вправа 487 https://www.youtube.com/watch?v=bRAly3hLh3k | |||
22.04. Тема: Узгодження числівників з іменниками. Опрацювати с. 182, вправа 491 | |||
23.04 Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. https://www.youtube.com/watch?v=bgUS5RpLxTE | |||
24.04 Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі. https://naurok.com.ua/prezentaciya-uzhivannya-chislivnikiv-dlya-poznachennya-chasu-dat-98068.html Виконати вправи подані в презентації. | |||
27.04. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник». https://www.youtube.com/watch?v=GvCxYcAPy-g Виконати тести зі ст. 186-187 | |||
28.04. Контрольна робота. Числівник(тестування) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=418927 | |||
29.04 Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. https://www.youtube.com/watch?v=wMjyTJYVjtA Вправа 504 | |||
30.04 Розряди займенників за значенням. Вивчити напам’ять табл. с. 191 Вправа 505. | |||
04.05- 05.05 Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників різних розрядів. Орієнтовні теми: «Що яроблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше – наполегливість чи скромність». https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=565764 Повторити табл.. с. 191 і пройти тест до 21.00. | |||
06.05.20 Відмінювання займенників усіх розрядів. Особові та зворотний займенники. Опрацювати п.60 с.193-197. Вправи 511, 513. | |||
07.05.20 Відмінювання займенників усіх розрядів. Питальні й відносні займенники. Опрацювати п.61 с.197-200. Вправи 519, 523. https://www.youtube.com/watch?v=xcIShDTwOyw | |||
08.05. Відмінювання займенників усіх розрядів. Заперечні й неозначені займенники. Опрацювати п.62 с.200-204. Вправи 529, 531. https://www.youtube.com/watch?v=vJKdIhcqZ0A | |||
12.05 Відмінювання займенників усіх розрядів. Присвійні займенники. Опрацювати п.63 с.205. Вправи 541, 542. | |||
13.05 Вказівні й означальні займенники. Опрацювати п.64 с. 207. Вправи 547, 551. https://www.youtube.com/watch?v=QDJXwz4ctZc | |||
14.05 Приставний н у формах особових і вказівних займенників. Опрацювати с.195 Вправа 510 | |||
15.05 Правопис заперечних займенників. Опрацювати с.202 Вправа 530 | |||
18.05 Написання займенників із прийменниками окремо. https://www.youtube.com/watch?v=bLK2d5ql0oc | |||
19.05 Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник». Підготуватись до контрольної роботи з вище зазначеної теми. Пройти тестування. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3669831 | |||
20.05.20 Контрольна робота з теми «Займенник» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8055474 | |||
21.05.20 Урок розвитку мовлення. Есе світоглядного змісту (орієнтивні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»). | |||
22.05.20 Підсумкова контрольна робота. | |||
25.05.20 Лексикологія. Редагування речень (текстів), у яких допущено лексичні та граматичні помилки. Вправа 566. | |||
26.05 Фразеологія. Повторення. Вправа 578 | |||
27.05 Словотвір та орфографія. Тренувальні вправи. | |||
28.05.20 Морфологія й орфографія. Тренувальні вправи | |||
29.05. Підсумковий урок. |
Клас | П.І.П. учителя | Предмет | Домашнє завдання |
6 | Нікітіна А.І. | Українська література | 10.03 Урок літератури рідного краю. Віталій Колодій «Коли настала тиша». Прочитати твір |
12.03 Емма Андієвська «Говорюща риба». Прочитати й опрацювати с.130-134. Відповісти на питання до тексту с.134-135. | |||
13.03 Порушення питань моралі, дружби, сили слова у казці-притчі. Образи твору. | |||
17.03 Емма Андієвська «Казка про двох пальців». Прочитати й опрацювати ідейно-художній зміст. | |||
19.03.20 Підготуватись до к. р. з теми В. Винниченко, С. Чернілевський, І. Жиленко, І. Калинець, Е. Андієвська.с. 78-136. | |||
31.03 Тема: Контрольна робота з теми: Володимир Винниченко, Станіслав Чернілевський, Ірина Жиленко, Ігор Калинець, Емма Андієвська. (Тести додаються) | |||
02.04 Тема: Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Прочитати с. 142-161. http://youtube.com/watch?v=yVi5CfXEQt0 | |||
07.04 Тема: Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Прочитати с. 162-170. | |||
09.04 Тема: Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Прочитати с. 170-176. | |||
14.04. Виконати тести до повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=878106 | |||
16.04 Ярослав Стельмах. Основні відомості про письменника. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом Опрацювати біографію письменника с. 178 | |||
21.04. Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні та пригодницькі події в повісті. https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3730&page=2 | |||
23.04 Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків. https://www.schoollife.org.ua/download/ukrall/ukrlit6/425.2018.zip Переглянути презентацію за поданою силкою. | |||
28.04 Леся Воронина- сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. Робота над змістом твору. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті. Опрацювати с. 194- біографію письменниці. Вивчити терміни зі с. 195.Прочитати повість скорочено с. 196-210. | |||
30.04. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. https://www.youtube.com/watch?v=ByBDVO_CufE Написати характеристику Клима в зошитах. | |||
05.05. Контрольна робота. Письмовий твір «Безсмертя і добро, вічність і краса – основа життя людини на землі» (за вивченими творами). Написати твір. | |||
07.05 Леонід Глібов – визначний український байкар , поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Побудова байки. Т.Л.: гумор(повторення), сатира, байка(повт.), алегорія, мораль. Опрацювати с. 216-219. Ознайомитись із біографією, вивчити терміни (с. 218). Прочитати байку. | |||
12.05 «Муха і бджола». Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Відкриття дурості й пихатості в байці «Жаба і Віл». Написання листа авторові байок Леонідові Глібу. Опрацювати с.220-222. Прочитати байки. Поміркувати над прочитаним. | |||
14.05.20 Степан Руданський. Про письменника. Співомовки С.Руданського – унікальне явище у світовому письменстві. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру. Авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність. ТЛ: гумореска, співомовка. Опрацювати біографію. Прочитати гуморески.с.223-225, 227. Опрацювати аналіз. https://dovidka.biz.ua/dobre-torguvalos-analiz/ https://dovidka.biz.ua/zaporozhtsi-u-korolya-rudanskiy-analiz/ | |||
19.05.20 Підсумкова контрольна робота Вивчити на четвер одну гумореску Павла Глазового на вибір (с.230-233). | |||
21.05.20 Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості». Опрацювати біографію та прочитати гуморески. Одну вивчити напам’ять. | |||
26.05 Контрольна робота на тему: Леонід Глібов, Степан Руданський, Павло Глазовий. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7196293 | |||
28.05 Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків. Підсумковий урок. |
Клас | П.І.П. учителя | Предмет | Домашнє завдання |
7 | Нікітіна А.І. | Українська мова | 06.03. Дієприслівники доконаного й недоконаного виду. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 22. с. 100- 101. Виконати вправи: усно – ; письмово: |
10.03. УРМ Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 21. Вправи: усно – 168; письмово: 170. | |||
11.03 Не з дієприслівниками. Опрацювати с. 103. Вправи 183, 184 | |||
13.03 УРМ Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання улюбленої справи в художньому стилі. Підготуватись до написання твору. | |||
16.03 УРМ Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання улюбленої справи в художньому стилі. Написати твір | |||
17.03 Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприслівник». Повторити матеріал с. 94-107 | |||
18.03 УРМ Аналіз письмового твору. Підготуватись до к.р. з теми «Дієприслівник» | |||
20.03 Контрольна робота на тему: «Дієприслівник» | |||
30.03 Розряди прислівників. Опрацювати п.25 с.113-115. Вправи 203,204 –тписьмово, 205 –усно. | |||
31.03 Ступені порівняння прислівників. Опрацювати п.26 с.116-117. Вправи 212, 216 – письмово, 213 –усно. | |||
01.04 Творення й правопис прислівників. Букви –н-, -нн- у прислівниках. Опрацювати п.27 с.120. Вправи 220, 222 – письмово, 218 –усно. | |||
02.04 Не і ні з прислівниками. Опрацювати п.28 с.122. Вправи 223, 225 – письмово, 224 – усно. http://youtube.com/watch?v=f8urU8cWhqo | |||
03.04 И та І в кінці прислівників. Опрацювати п.28 с.124. Вправи 229, 230 – письмово. Правопис прислівників на –о,-е, утворених від прикметників і дієприкметників. Вправа 233(усно), 234 (письмово- виписати виділені слова і від них утворити прислівники) http://youtube.com/watch?v=94MYKSOHMG4 | |||
06.04 Написання прислівників разом і через дефіс. Опрацювати п.31 с.128. Вправи 239, 244 – письмово, 240-усно. http://youtube.com/watch?v=AdN8G6jfMiY | |||
07.04 Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день і подібних. Опрацювати п.32 с.131. Вправи 247 – письмово, 246, 251-усно. http://youtube.com/watch?v=6f5gnzL5he | |||
08.04 Урок мовленнєвого розвитку. Складання анотації на книжку з використанням прислівників. http://youtube.com/watch?v=knYo_2nopMc | |||
09.04 Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прислівник». Підготовка до контрольної роботи. Повторити вивчене про прислівник с.134-136. Таблицю зі ст.. 134 уважно прочитати. Письмово- тести ст..135. | |||
10.04 Контрольна робота. Прислівник(тестування) | |||
13.04. Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні. Опрацювати п. 33 с. 138 Вправи 257, 258. http://youtube.com/watch?v=j8aXeegMkHY | |||
14.04. Зв'язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. Опрацювати п. 33 с. 139, 140. Вправи 260, 261. | |||
15.05 Урок мовленнєвого розвитку. Портретний нарис у публіцистичному стилі. https://naurok.com.ua/zv-yazne-movlennya-portretniy-naris-u-publicistichnomu-stili-100874.html Написати портретний нарис. | |||
17.04 Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Опрацювати п. 34 с.141 Вправа 264. | |||
21.04. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Опрацювати п. 35 с.145 Вправа 267. | |||
22.04. Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення. https://www.youtube.com/watch?v=jTWzH-DRLL8 Підготуватись до к.р. | |||
24.04. Контрольна робота Прийменник як службова частина мови https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=665952 | |||
27.04. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Опрацювати п. 36, вправи 278,279. | |||
28.04. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Опрацювати п. 37, вправи 288. Вивчити сполучники сурядності й підрядності (с.154-155). | |||
29.04. Написання сполучників разом та окремо. https://www.youtube.com/watch?v=kYeANtoVDSU Вправа 297. | |||
30.04 Розвиток мовлення. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму. С. 196 – повторити відомості про публіцистичний стиль. С. 212 – вправа 405. Підготуватись до докладного усного переказу у мережі zoom | |||
04.05. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. Опрацювати с. 160 (таблицю), Вправи 300, 301. | |||
05.05. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Опрацювати п. 39, Вправа 309(письмово). Пам’ятку «Вчимося культури мови» усно опрацювати. | |||
06.05.20 Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків. Опрацювати п. 40 с. 166-167, уважно ознайомитись із таблицями. Вправа 311, 313. | |||
08.05.20 Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків. Опрацювати п. 40 с. 166-167, уважно ознайомитись із таблицями. Вправа 315. | |||
12.05.20 Правопис часток. Написання часток –бо, -но, -то, -таки. Опрацювати п.41 с. 169-170. Вправи 321. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=156959 | |||
13.05.20 Правопис не і ні з різними частинами мови. Опрацювати п. 42 с. 171. Вправа 324 | |||
15.05.20 Правопис не і ні з різними частинами мови. Опрацювати п. 42 с. 172. Вправа 327, 328 | |||
18.05.20 Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) Опhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-skladannya-proektu-logotipa-ridnogo-mista-sela-shkoli-klasu-z-vikoristannyam-u-yogo-opisi-riznih-chastin-movi-z-chastkoyu-ne-i-prefiksom-ne-183512.html | |||
19.05.20 Узагальнення вивченого з теми «Частка». https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1441863 | |||
20.05.20 Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Опрацювати с. 176-177 параграф 43. Вправа 335 | |||
22.05 Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. Вправа 338. | |||
25.05.20 Контрольна робота на тему: Сполучник. Частка. Вигук. Тестування. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3730474 | |||
26.05.20 Підсумкова контрольна робота | |||
27.05 Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови використання їх у мовленні. | |||
29.05 Підсумковий урок. | |||
Клас | П.І.П. учителя | Предмет | Домашнє завдання |
7 клас | Нікітіна Ада Іллівна | Українська література | 10.03 Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників –земляків. Опрацювати біографію Ю.Федьковича. |
12.03-17.03 Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в поезіях «Дощ полив», «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності. Опрацювати біографію та вірші. Ідейно-художній аналіз записати в зошит. | |||
19.03 Ідея глибокого духовного наповнення людини. «Чайка на крижині», «Крила». Опрацювати зміст віршів та підготуватись до контрольної роботи. | |||
31.03 Контрольна робота: Григір Тютюнник, Олекса Стороженко, Богдан Лепкий, Ліна Костенко (тестування) | |||
02.04 Василь Симоненко «Лебеді материнства» Відповісти на питання с. 182-183. Виписати художні образи з твору. Опрацювати біографію поета. http://youtube.com/watch?v=dH4RHGcI9fM | |||
07.04 Василь Симоненко «Ти знаєш, що ти - людина», «Гей, нові Колумби й Магелани…» Відповісти на питання с. 184-185. Виписати художні образи з творів. Вивчити один вірш Василя Симоненка напам'ять. | |||
09.04 Марина Павленко «Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських» . Опрацювати біографію. Скласти 6 тестів. с. 187-188. | |||
14.04 Марина Павленко «Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного. Прочитати повість с.188-214. | |||
16.04 Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Роль у творі художніх засобів. https://naurok.com.ua/prezentaciya-marina-pavlenko-rusalonka-iz-7-v-abo-proklyattya-rodu-kulakivskih-dobro-i-zlo-v-povisti-u-suchasnomu-sviti-ta-v-lyudini-hudozhni-osoblivosti-tvoru-47957.html Переглянути презентацію. | |||
21.04 Урок позакласного читання. Степан Васильченко «Приблуда». https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=10479 | |||
23.04. Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Опрацювати біографію та прочитати новелу. | |||
28.04. Контрольна робота. Василь Симоненко, Марина Павленко, Любов Пономаренко (тестування). | |||
30.04 Олег Ольжич – поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії «Захочеш - і будеш…». Опрацювати біографію та вірш. Ідейно-художній аналіз записати в зошитах. http://8next.com/ulit7/7175-tv_ukrl7_61.html | |||
05.05.20 Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам. Опрацювати біографію. Вірш прочитати, аналіз записати в зошитах. https://dovidka.biz.ua/suchasnikam-olena-teliga-analiz/ | |||
07.05 Олександр Гаврош. Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили». С. 236-237 опрацювати біографію. https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=17575 Прочитати повість скорочено. | |||
12.05 Аналіз повісті О.Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили». Переглянути презентацію та зробити нотатки. https://dovidka.biz.ua/neymovirni-prigodi-ivana-sili-analiz/ | |||
14.05.20 – 19.05.20 Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в поезіях. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій. Основні мотиви, роль художніх засобів, символічність образів. Виразне читання і коментування поезії. Опрацювати біографію. Аналіз вірша записати в зошит.«Пісня про рушник» - вивчити напам’ять. https://dovidka.biz.ua/pisnya-pro-rushnik-analiz/ | |||
21.05.20 Підсумкова контрольна робота | |||
26.05. Контрольна робота на тему: Творчість О. Ольжича, О. Гавроша, О. Теліги, А. Малишка. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9336971 | |||
28.05.20 Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків. Підсумковий урок. |
Клас | П.І.П. учителя | Предмет | Домашнє завдання |
8 | Нікітіна А.І. | Українська мова | 10.03 Контрольний диктант |
11.03 УРМ Твір-оповідання на основі почутого. Підготувати твір-оповідання. | |||
11.03 Особливості використання вставних слів, словосполучень і речень у різних стилях. Опрацювати параграф 28. Вправа 290 | |||
12.03-16.03. Практикум. Уживання вставних слів, словосполучень і речень для передачі ставлення до висловленої думки, принагідного зауваження. Вивчити таблицю параграфу 28. – с. 133. Виконати вправи: усно – 291, 292; письмово: 297 | |||
17.03 Звертання. Вставні слова. Тренувальні вправи. Вправи 301 (усно), 302 (письмово). | |||
18.03 Тренувальні вправи. Опрацювати параграф 29. Вправи 303 (усно), 305 (письмово). | |||
18.03 Узагальнення й систематизація вивченого з теми: «Речення зі звертаннями, вставними словами, с/сп, реченнями. | |||
19.03 Контрольна робота з теми: «Речення зі звертаннями, вставними словами, с/сп, реченнями». | |||
30.03 Практикум .Тема: Речення з відокремленими членами. Інтонаційне оформлення речень з відокремленими членами. П.31. Вправи 313. | |||
31.03 Тема: Речення з відокремленими членами П.31. Вправи 314. | |||
01.04 Тема: Відокремлені означення П.32 с. 147. Вправи 317 - усно, 320, 321 - письмово. https://www.youtube.com/watch?v=FzNA1WeuZxI Тема: Розвиток Мовлення. Інтерв'ю в публіцистичному стилі. (презентація до уроку додається). | |||
02.04 Тема: Відокремлені означення П.32 с. 149. Вправи 319, 323 – усно, 324 | |||
06.04 Спецкурс: Закріпити вивчене про відокремлені означення. Соціокультурна тема: Традиційні ремесла та промисли українців. Знайти цікаві факти про ремесла українців. Записати в зошит або, за бажанням, підготувати презентацію. | |||
07.04 Закріпити вивчене про відокремлені означення. Вправи 327, 328. | |||
08.04 Розвиток мовлення. Ділові папери. Протокол. (Основні вимоги до написання та приклад протоколу надається) | |||
09.04 Неузгоджені відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях Вправи 329, 330 | |||
13.04. Практикум: Відокремлення додатків. З історії українських духових гімнів. Опрацювати п. 156 Вправа 347. Записати в зошит цікаві відомості про один духовий гімн. | |||
14.04 Відокремлені означення. Тести. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=660545 | |||
15.04 Відокремлена прикладка як особлива форма означення. Опрацювати с. 152 пар. 33. Вправа 336 | |||
15.04 Відокремлена прикладка як особлива форма означення. Опрацювати с. 152 пар. 33. Вправа 338 | |||
16.04 Вираження поширених і непоширених відокремлених прикладок. Опрацювати с. 152-153 пар. 33. Вправа 342 | |||
21.04 Вираження поширених і непоширених відокремлених прикладок. Опрацювати с. 152-153 пар. 33. Вправа 343 | |||
22.04 РЗМ Контрольний усний твір на тему: Покликання людини: пізнавати істину, творити добро, примножувати красу. | |||
23.04. Відокремлені додатки. Опрацювати с. 156. Вправа 349 | |||
27.04 Практикум: Відокремлення обставин. Опрацювати с. 159 вправа 361 | |||
28.04. Відокремлення обставин. Опрацювати с. 159 вправа 363 | |||
29.04. Способи вираження поширених і непоширених відокремлених обставин. Опрацювати с. 159-160 Вправа 368,369 | |||
30.04 Поширена відокремлена обставина, виражена дієприслівниковим зворотом. Опрац. С.159-160 Вправа 370 | |||
04.05.20 Практикум. Відокремлені уточнювальні члени речення. Опрацювати с. 164. Вправи 372(усно),373. | |||
05.05.20 Уточнювальні слова і словосполучення. Опрацювати с. 164. Вправи 375(ІІ пункт). | |||
06.05. Уточнювальні слова і словосполучення. Способи вираження уточнюальних слів і словосполучень, їх синтаксично роль. Опрацювати с. 164. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=743454 | |||
06.05. Уточнювальні слова і словосполучення. Способи вираження уточнюальних слів і словосполучень, їх синтаксично роль. Опрацювати с. 164. Вправа 376. | |||
07.05 Тренувальні вправи. Вправи 378,379 | |||
12.05 Відокремлені члени речення. Тренувальні вправи. Вправа 385 | |||
13.05.20 Відокремлені члени речення. Тренувальні вправи. Вправа 384 | |||
13.05.20 Відокремлені члени речення. Контрольна робота. | |||
14.05.20- 19.05 Контрольний письмовий твір. Роль жінки в суспільстві. | |||
18.05 Практикум. Пряма передача чужої мови(пряма мова, діалог).Розділові знаки при прямій мові. Непряма передача чужої мови(непряма мова,цитати). Невласне пряма мова. Соціокультурна тема: Замки України у своїй історії та славі. https://yandex.fr/video/preview/?filmId=2051901524986250227&text=Пряма+передача+чужої+мови%28пряма+мова%2C+діалог%29.Розділові+знаки+при+прямій+мові.+Непряма+передача+чужої+мови%28непряма+мова%2Cцитати%29.+Невласне+пряма+мова.&path=wizard&parent-reqid=1589796984831244-1511085457082899092500125-production-app-host-man-web-yp-311&redircnt=1589797037.1 | |||
20.05.20 Розділові знаки при відокремлених реченнях. Вправа 386. 20.05.20 Синоніміка простих речень з відокремленими членами і складних речень. Вправа 387. | |||
21.05 Підсумкова контрольна робота. Тестування і питання з відкритими відповідями. | |||
26.05 Синтаксичний розбір речення. Зробіть синтаксичний розбір 1 речення на вибір за зразком с. 168. | |||
27.05 Повторення відомостей про речення. Правопис. Розділові знаки в простому реченні. Тренувльні вправи. | |||
28.05 Підсумковий урок | |||
Клас | П.І.П. учителя | Предмет | Домашнє завдання |
8 клас | Нікітіна Ада Іллівна | Українська література | 10.03 Контрольна робота. Сучасна українська поезія. І. Карпенко-Карий. Виконати роботу. |
12.03 Тема: М. Коцюбинський. Коротко про письменника. Повість «Дорогою ціною». Опрацювати біографію с.111-112. Прочитати І розділ повісті. | |||
17.03 Тема: Вічний тип шукача правди. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі – протест проти насильства. Відповісти на пит.. с.118-119. Прочитати ІІ-ІІІ розділи повісті. | |||
19.03 Тема: Кохання Остапа й Соломії – центральний мотив у творі. Романтичність, мужність української жінки. Виписати цитати на характеристики образів повісті. | |||
31.03 Тема: Урок виразного читання. Виразне читання уривка з повісті «Дорогою ціною» Михайла Коцюбинського. Обрати уривок з повісті та навчитись читати виразно. | |||
02.04 Тема: Олександр Довженко «Ніч перед боєм». Опрацювати біографію письменника. Прочитати оповідання с. 135-140. Відповісти на питання зі с.141. http://youtube.com/watch?v=BKmcZb3pChY | |||
07.04 Тема: Олександр Довженко «Ніч перед боєм». Образи діда Платона та діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. Записати характеристики образів діда Платона та діда Савки. | |||
09.04. Ніна Бічуя. Коротко про письменницю. «Шпага Славка Беркути» - повість про школу і проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. Опрацювати біографію с.142 Прочитати с.142-154 | |||
14.04. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі. Прочитати с. 155 -164. Відповісти усно на запитання. | |||
14.04. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі. Прочитати с. 155 -164. Відповісти усно на запитання. | |||
16.04 Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. Охарактеризувати образи головних героїв. Характеристику Славка Беркути записати в зошит. | |||
21.04 Майстерність письменниці у змалюванні образів. Художні особливості твору. Написання фанфіків на основі повісті «Шпага Славки Беркути». https://www.youtube.com/watch?v=fFqIv0eZCys | |||
23.04. Контрольна робота на тему: М.Коцюбинський, О.Довженко, Н. Бічуя(тестування) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=788765 | |||
28.04. Володимир Дрозд. "Білий кінь Шептало". Опрацювати с. 177-187 - біографію та зміст оповідання. | |||
30.04 Юрій Винничук. Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «даконячі закони». Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. Опрацювати біографію, знати зміст. https://dovidka.biz.ua/mistse-dlya-drakona-analiz/ Аналіз коротко записати в зошитах. | |||
05.05 Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника і князя. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-uvinnicuk-misce-dla-drakona-alegoricnist-obraziv-drakona-gricka-pustelnika-ta-knaza-paradoks-drakon-gricko-poet-i-hristianin-259633.html | |||
07.05 Урок позакласного читання. Оксана Думанська «Школярка з передмістя». https://dovidka.biz.ua/shkolyarka-z-peredmistya-skorocheno/ Прочитати скорочено. | |||
12.05-14.05 Валентин Чемерис «Вітька + Галька, або Повість про перше кохання» - гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання. Ознайомитись із біографією митця та прочитати скорочено повість. | |||
19.05.20 Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобом гумору. Образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. | |||
21.05.20 Контрольний письмовий твір на одну з тем: «Загибель яскравої особистості у суспільній неволі»(за повістю В.Дрозда «Білий кінь Шептало»), «Добро і зло в сучасному світі»(Місце для дракона»),» Поетизація першого почуття у повісті «Вітька + Галька, або Повість про перше кохання»» | |||
26.05 Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків. | |||
28.05 Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення. Підсумковий урок. |
Дистанційне навчання 9 клас
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
10.03 | Українська мова | 9 | Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку | повторити п.29 с.166 Вправа на вибір |
10.03 | Українська література | 9 | Т.Шевченко «І мертвим, і живим..» | вивчити напам»я ть уривок |
11.03 | Українська мова | 9 | Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку | повторити п.29 с.166 Вправа на вибір |
12.03 | Українська мова | Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку | опрацювати п.31 с.174 Вправа 388 | |
12.03 | Українська література | 9 | Т.Шевченко «І мертвим, і живим..» | Ознайомитися з сюжетом твору «Катерина» |
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
16.03 | Українська мова | 9 | Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку | повторити п.31 с.174 Вправа 383 (дод.ІІ п.) |
17.03 | Українська мова | 9 | Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку | повторити п.п.29, 31 Скласти 2 складні речення з різними типами зв»язку |
17.03 | Українська література | 9 | Т.Шевченко «Катерина» | записати образ Катерини |
18.03 | Українська мова | 9 | УМР (усно ) Контрольний вибірковий переказ тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв»язку | записати твір на чорнетці |
19.03 | Українська мова | УМР (і письмово) Контрольний вибірковий переказ тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв»язку | повторити п.п.29, 31 | |
19.03 | Українська література | 9 | Т.Шевченко «Наймичка» | підготуватися до твору-характеристики персонажів поем «Катерина» і «Наймичка» |
30.03 | Українська мова | 9 | Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв»язку | опрацювати п.30 с.170 Вправа 371 (додатково ІІ пункт) |
31.03 | Українська мова | 9 | Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв»язку | повторити п. 30 Вправа 372 (додатково ІІ пункт) |
31.03 | Українська література | 9 | УМР Усний твір- характеристика персонажів поем «Катерина» і «Наймичка» | записати твір у зошити |
01.04 | Українська мова | 9 | Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв»язку | повторити п. 30 Вправа 374 (додатково ІІ пункт) |
02.04 | Українська мова | Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв»язку | повторити п. 30 Вправа 376 (додатково ІІ пункт) | |
02.04 | Українська література | 9 | Т.Шевченко «..У нашім раї на землі» | вписати художні засоби мови |
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
07.04 | Українська мова | 9 | УМР Аналіз переказу. Обговорення питання "Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів? " з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень (типа твору) | записати обговорення на папері |
08.04 | Українська мова | 9 | Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті у формі роздуму | повторити діалог |
07.04 | Українська література | 9 | Лірика Т.Шевченка періоду арешта й заслання. "Доля", "Росли у купочці, зросли". | Вивчити вірш "Доля"напам"ять |
08.04 | Українська мова | 9 | УМР Складання й розігрування діалогів-обговорень прочитаної книжки, музичних новинок з товаришем і вчителем. Складання діалогу-домовленності щодо озеленення шкільного приміщення з відповідною аргументацією | записати діалог |
09.04 | Українська мова | УМР Складання й розігрування діалогів-обговорень прочитаної книжки, музичних новинок з товаришем і вчителем. Складання діалогу-домовленності щодо озеленення шкільного приміщення з відповідною аргументацією | записати діалог | |
09.04 | Українська література | 9 | Біблійні мотиви в поезіях Т.Шевченка періоду після заслання.Т.л.молитва | Підготуватися до уроку позакласного читання |
Завдання для дистанційної роботи 9 клас
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
13.04 | Українська мова | 9 | Тренувальні вправи | повторити п.30 Вправа 377 |
14.04 | Українська мова | 9 | Тренувальні вправи | пройти тести «На урок» |
14.04 | Українська література | 9 | Урок позакласного читання «Назар Стодоля» Д.р.Опрацювати зміст твору з мережі Інтернет | Підготуватися до контрольної роботи за рік |
15.04 | Українська мова | 9 | Контрольна робота Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового звʼязку | повторити сполучники підрядності |
16.04 | Українська мова | Створення висловлення «Як уникнути залежності від Інтернету» з використанням складних речень | закінчити роботу | |
16.04 | Українська література | 9 | Контрольна робота Творчість Т.Шевченко /тестування/. | Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-svitova-velich-kobzarya-18582.html |
21.04 | Українська мова | 9 | Текст, основні ознаки його. П.33 | опрацювати п.33 с.189 Вправа 411 |
21.04 | Українська література | 9 | П.Куліш-відомий письменник, перший український професійний літературний критик | Опрацювати життєдіяльність письменника |
22.04 | Українська мова | 9 | Будова тесту.Мікротема й абзац | п.34 с.192 .Вправа416 |
23.04 | Українська мова | 9 | УМР(письмово)Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей | с.246 вправа451 |
23.04 | Українська література | 9 | П.Куліш «Чорна рада»Т.л.роман, роман-хроніка, історичний роман | опрацювати зміст твору(довідка біз) |
27.04 | Українська мова | 9 | Кома і крапка з комою у простому і складному реченнях | Пройти задані тести /«На урок»/ |
28.04 | Українська мова | 9 | Двокрапка у простому і складному реченнях | Пройти задані тести /«На урок»/ |
Українська література | 9 | П.Куліш «Чорна рада». Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов»язку | Проти тести /»На урок»/ | |
29.04 | Українська мова | 9 | Тире у простому і складному реченнях | Пройти задані тести /«На урок»/ |
30.04 | Українська мова | 9 | УМР. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту | Закінчити конспект |
Українська література | 9 | П.Куліш «Чорна рада».Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького | Скласти сенкани на образи Сомка і Брюховецького |
Завдання для дистанційної роботи 9 клас
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
04.05 | Українська мова | 9 | Розділові знаки у простому і складному реченнях | Пройти задані тести /«На урок»/ |
05.05 | Українська мова | 9 | Контрольний диктант | Пройти задані тести /«На урок»/ |
Українська література | 9 | Урок виразного читання . Виразне читання уривка з роману П.Куліша «Чорна рада». | Пройти тести /»На урок»/ | |
06.05 | Українська мова | 9 | Аудіювання тексту художнього стилю | Пройти задані тести /«На урок»/ |
07.05 | Українська мова | 9 | УМР. Підготовка до контрольного письмового твору | Закінчити конспект |
Українська література | 9 | Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. «Інститутка». Т.л.реалізм | Опрацювати біографію письменниці, ознайомитися з коротким змістом оповідання |
Завдання для дистанційної роботи 9 клас
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
12.05 | Українська мова | 9 | Контрольний твір | Записати твір на аркушах |
Українська література | 9 | М.Вовчок «Інститутка» .Образ персонажів-людей із народу і паночки | Підготуватися до уроку позакласного читання | |
13.05 | Українська мова | 9 | Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки | Підготуватися до контрольної роботи за рік |
14.05 | Українська мова | 9 | Підсумкова контрольна робота | повторити ознаки тексту |
Українська література | 9 | Урок позакласного читання .Марко Вовчок. Оповідання «Козачка» | Підготуватися до контрольної роботи за рік |
18.05 | Українська мова | 9 | Узагальнення й систематизація вивченого .Мовні аспекти вивчення речення(порядок слів у реченні) | повторити головні і другорядні члени |
19.05 | Українська мова | 9 | Узагальнення й систематизація вивченого .Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні) | повторити вживання м»якого знака |
Українська література | 9 | Підсумкова контрольна робота | підготуватися до уроку узагальнення й систематизації знань | |
20.05 | Українська мова | 9 | Узагальнення й систематизація вивченого.Орфографія.Пунктуація | повторити вживання апострофа |
21.05 | Українська мова | 9 | Узагальнення й систематизація вивченого.Орфографія. Пунктуація | повторити подвоєння приголосних |
Українська література | 9 | Урок мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові улюбленої книжки | переписати лист у зошити | |
Дата | Предмет | Клас | Тема | Домашня робота |
25.05 | Українська мова | 9 | Узагальнення й систематизація вивченого.Орфографія. Пунктуація. | повторити спрощення приголосних |
26.05 | Українська мова | 9 | Узагальнення й систематизація вивченого.Орфографія. Пунктуація | повторити ненаголошені приголосні у коренях слів |
Українська література | 9 | Письмовий твір на одну з тем «Ідея соборності та незалежності України (за романом П.Куліша «Чорна рада»), «Антикріпосницька спрямованість повісті М.Вовчка «Інститутка» | Переписати на чистовику | |
27.05 | Українська мова | 9 | Узагальнення й систематизація вивченого. Орфографія. Пунктуація | підготуватися до підсумкового уроку |
28.05 | Українська мова | 9 | Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади Підсумковий урок |
Коментарi