Завдання для дистанційної роботи 5 клас

Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
10.03 Українська мова 5 Контрольна робота.Орфоепія.Орфографія повторити правила вживання апострофа
Українська мова 5 РМ Особливості будови розповіді та елементарного роздуму повторити правила вживання м»якого знака
Українська література 5 Рідна Україна.Світ природи.Т.Шевченко .Розповідь про поета прочитати твір «В бур»янах»
11.03 Українська мова 5 РМ Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму заисати твір у зошити
Українська література 5 «В бур»янах С.Васильченко-один з найкращих художніх творів про дитинство Шевченка дати відповіді на запитання
12.03 Українська мова 5 РМ Контрольний усний твір –роздум на тему, пов»яз ану з життєвим досвідом учнів переслати роботу
17.03 Українська мова 5 РМ Письмовий твір=-роздум на тему, пов»яз ану з життєвим досвідом учнів закінчити роботу
17.03 Українська мова 5 Контрольне читання вголос підготуватися до написання есе
17.03 Українська література 5 Т.Шевченко «За сонце хмаронька пливе» Т.л.персоніфікація, ліричний вірш вивчити напам»ять вірш
18.03 Українська мова 5 РМ Есе (розмірковування в довільній формі ) про красу й милозвучність української мови записати есе у зошити
Українська література 5 Т.Шевченко «Садок вишневий коло хати» вивчити напам»ять вірш
19.03 Українська мова 5 РМ Читання вголос повторити головні члени речення
31.03 Українська мова 5 Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення .Головне й залежне слово опрацювати п.47 с.139. вправа на вибір
31.03 Українська мова 5 РМ Складання висловлення з використанням опорних слів записати у зршити
Українська література 5 П.Тичина «Не бував ти у наших краях» Т.л.метафора дати відповіді на запитання
01.04 Українська мова 5 Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом опрацювати п.48 с.143. вправа на вибір
Українська література 5 П.Тичина «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла» вивчити напам»ять один вірш
02.04 Українська мова 5 Види речень за метою висловлювання, за емоційним забарвлення опрацювати п.479 с.145. вправа на вибір
Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
7.04 Українська мова 5 Пунктуаційна помилка та її умовне позначення повторити п.47 с.139. вправа на вибір
Українська мова 5 РМ Письмовий твір-роздум за колективно складаним планом у художньому стилі записати твір у зошити
Українська література 5 Є.Гуцало «Лось».Т.л.оповідання підготуватися до контрольної роботи
8.04 Українська мова 5 Контрольний диктант повторити питання друг.членів
Українська література 5 КОНТРОЛЬНА РОБОТА.Т.ШЕВЧЕНКО, ПАВЛО ТИЧИНА, ЄВГЕН ГУЦАЛОДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ.ДОДАТОК П.11 С.44-4608.04 опрацювати біографію М.Рильського
09.04 Українська мова 5 Другорядні члени речення. Додаток опрацювати п.51 с.150. вправа на вибір
14.04 Українська мова Другорядні члени речення. Означення опрацювати п.52 с.153. вправа на вибір
14.04 Українська мова Обставина /тести/ опрацювати п.53 с.155. вправа на вибір
Українська література 5 М.Рильський.Основні відомості про поета «Дощ» опрацювати життєдіяльність поета
15.04 Українська мова 5 Тренувальні вправи пройти тести «На урок»
Українська література 5 М.Рильський «Осінь –маляр» вивчити напам'ять один вірш
16.04 Українська мова 5 Контрольна робота. Словосполучення і речення. Члени речення повторити питання другорядних членів
21.04 Українська мова 5 Речення з однорідними членами опрацювати п.54 с.158. вправа на вибір
Українська мова 5 Аудіювання тексту з однорідними членами повторити п.54
Українська література 5 Г.Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак» опрацювати життєдіяльність поета
22.04 Українська мова 5 Кома між однорідними членами опрацювати п.54 с.156. вправа на вибір
Українська література 5 Г.Тютюнник.. «Дивак» вивчити напам'ять прозовий уривок
23.04 Українська мова 5 Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка і тире при УС опрацювати п.54 с.159. вправа на вибір
28.04 Українська мова 5 Звертання. Непоширені й поширені звертання Нові- п.57с.167 в.452 Старі- п.16 с.62-63 в.132
Українська мова 5 Розділові знаки при звертанні Нові- п.57с.167 Старі- п.16 с.62-63
Українська література 5 Урок виразного читання.Читання напам»ять прозового уривку з оповідання Г.Тютюнника «Дивак» підготувати художній етюд
29.04 Українська мова 5 Вставні слова та словосполучення Нові- п.58с.169 в.461 Старі- п.17 с.65 в.139
Українська література 5 УМР Художній етюд про природу пройти тести «На урок»
30.04 Українська мова 5 Виділення вставних слів на письмі комами Нові- п.58с.169 Старі- п.17 с.65
Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
05.05 Українська мова 5 Контрольна робота. Тестування. Просте ускладнене речення (Однорідні члени речення, звертання, вставні слова) Повторити питання другорядних членів
Українська мова 5 Складне речення. Розділові знаки в складному реченні Нові- п.60с.173-176 Старі- п.18 с.68-72
Українська література 5 М.Вінграновський . Основні відомості про письменника. «Сіроманець». Гуманізм повісті Опрацювати біографію письменника с.249-250, ознайомитися зі змістом повісті с.254…
06.05 Українська мова 5 РМ Ділові папери. Оформлення конверта або адреси на поштовій листівці Оформити листівку
Українська література 5 М.Вінграновський . «Сіроманець».. Образ Сашка Пройти тести /»На урок»/
07.05 Українська мова 5 Пряма мова Розділові знаки у реченнях з прямою мовою Нові- п.63с.179 Старі- п.20 с.743

Завдання для дистанційної роботи 5 клас

Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
12.05 Українська мова 5 Пряма мова Розділові знаки у реченнях з прямою мовою Повторити :Нові- п.63с.179 Старі- п.20 с.743
Українська мова 5 Діалог. Тире при діалозі Опрацювати:Нові- п.64с.183 Старі- п.121с.78
Українська література 5 Урок мовленнєвого розвитку.Усний твір-розповідь про вигадані події на основі прочитаного твору. Складання власної версії закінчення повісті або продовження розповіді про пригоди Сашка Підготуватися до уроку позакласного читання
13.05 Українська мова 5 Тренувальні вправи Повторити:Нові- п.64с.183 Старі- п.121с.78
Українська література 5 Урок позакласного читання . Валентин Чемерис. «Аравійська пустеля» Пройти тести /»На урок»/
14.05 Українська мова 5 Тренувальні вправи Підготуватися до контрольної роботи за рік

Завдання для дистанційної роботи 5 клас

Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
19.05 Українська мова 5 Тренувальні вправи
Українська мова 5 Тренувальні вправи Підготуватися до контрольної роботи за рік
Українська література 5 Підсумкова контрольна робота Підготуватися до уроку узагальнення
20.05 Українська мова 5 Підсумкова контрольна робота Повторити значущі частини слова
Українська література 5 Урок літератури рідного краю.К.Малицька «Малий гуцулик». «Боягуз» опрацювати тему за надісланим матеріалом
21.05 Українська мова 5 Узагальнення й систематизація вивченого повторити групи слів за значенням

Завдання для дистанційної роботи 5 клас

Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
26.05 Українська мова 5 РМ Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму повторити правила вживання м»якого знака й апострофа
Українська мова 5 Узагальнення й систематизація вивченого. Фонетика й графіка повторити подвоєння приголосних
Українська література 5 Повторення й узагальнення вивченого впродовж року з теорії літератури продумати питання для бесіди за вивченими творами
27.05 Українська мова 5 Узагальнення й систематизація вивченого. Орфоепія й орфографія повторити головні і другорядні члени речення
Українська література 5 Підсумковий урок .Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення
28.05 Українська мова 5 Підсумковий урок
Клас П.І.П. учителя Предмет Домашнє завдання
6 Нікітіна А.І. Українська мова 06.03. УМР Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. Переказувати текст.
10.03 Написання прикметників із суф. – ень, -есень, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк-. Опрацювати параграф 45, вправа 377
11.03 Букви е, и, о в прикметникових суфіксах –ев-, -єв-, -ов-, -йов-, -ьов-, -ин-, ін-,-ичн-. Опрацювати параграф 46, вправа 391
12.03 УМР Контрольний докладний письмовий переказ тексту про опис природи. Написати переказ тексту.
13.03. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 47. Написання не з прикметниками – с. 150. Виконати вправи: усно – 392, 394; письмово: 393, 397
16.03 Написання –н-, -нн- у прикметниках. Опрацювати параграф 48. Вправи 400, 401
17.03. Параграф 49. Написання складних прикметників разом і через дефіс. Вправи 409, 410
18.03 Написання складних прикметників разом і через дефіс. Опрацювати параграф 49. Вправи 411, 412
19.03 Написання прізвищ прикметникової форми. Вправи 411, 412
20.03 Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник». Підготуватись до к.р.
30.03 Виконати контрольну роботу з теми «Прикметник»
31.03 Тема: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, ситаксична роль. Опрацювати п. 52 с.164. вправи 431(усно), 434, 437. http://youtube.com/watch?v=q83TU_Xf2Tc
01.04. Тема: Розряди кількісних числівників. Опрацювати п. 53 с.168. вправи 449(усно), 440, 441. http://youtube.com/watch?v=R5LU1aiTDzo
02.04. Тема: Числівники прості, складні й складені. Опрацювати с.167. вправа 438 (виписати числівники у три колонки: прості, складні й складені).
03.04. Тема: Порядкові числівники. Опрацювати с.177-178, вправа 475.,478 http://youtube.com/watch?v=rjqrdYsz7JQ7.
06.04. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі народного художника Ф. Манайла «Золота осінь». Опрацювати с.242-243, тема 14. Вправи 608(І,ІІ,ІІІ). Написати твір.
07.04. Урок мовленнєвого розвитку. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі народного художника Ф. Манайла «Золота осінь». Опрацювати с.242-243, тема 14. Вправи 608(І,ІІ,ІІІ). Написати твір. 08.04. Тема: Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа. Опрацювати тільки с.171, вправа 452, 453.
09.04. Тема: Відмінювання кількісних числівників, що означають цілі числа. Опрацювати с. 172- 173. Вправи 454, 455. http://youtube.com/watch?v=4uuUG-QI7Fs
10.04. Тема: Відмінювання дробових і збірних числівників. Опрацювати с. 175- 176. Вправи 466, 469. http://youtube.com/watch?v=wUk2b8mPwLs
13.04. Тема: Відмінювання дробових і збірних числівників. Опрацювати с. 175- 176. Вправа 470. http://youtube.com/watch?v=wUk2b8mPwLs
14.04. Тема: Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. (розробка уроку та домашнє завдання додаються)
15.04. Тема: Роздільне написання складених числівників. Опрацювати с. 180, вправа 484
16.04. Тема: Роздільне написання складених числівників. Опрацювати с. 183, вправа 490
17.04 Тема: Написання разом порядкових числівників з -тисячний Вправа 476, 477
21.04. Тема: Узгодження числівників з іменниками. Опрацювати с. 182, вправа 487 https://www.youtube.com/watch?v=bRAly3hLh3k
22.04. Тема: Узгодження числівників з іменниками. Опрацювати с. 182, вправа 491
23.04 Тема: Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. https://www.youtube.com/watch?v=bgUS5RpLxTE
24.04 Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі. https://naurok.com.ua/prezentaciya-uzhivannya-chislivnikiv-dlya-poznachennya-chasu-dat-98068.html Виконати вправи подані в презентації.
27.04. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник». https://www.youtube.com/watch?v=GvCxYcAPy-g Виконати тести зі ст. 186-187
28.04. Контрольна робота. Числівник(тестування) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=418927
29.04 Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. https://www.youtube.com/watch?v=wMjyTJYVjtA Вправа 504
30.04 Розряди займенників за значенням. Вивчити напам’ять табл. с. 191 Вправа 505.
04.05- 05.05 Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників різних розрядів. Орієнтовні теми: «Що яроблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше – наполегливість чи скромність». https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=565764 Повторити табл.. с. 191 і пройти тест до 21.00.
06.05.20 Відмінювання займенників усіх розрядів. Особові та зворотний займенники. Опрацювати п.60 с.193-197. Вправи 511, 513.
07.05.20 Відмінювання займенників усіх розрядів. Питальні й відносні займенники. Опрацювати п.61 с.197-200. Вправи 519, 523. https://www.youtube.com/watch?v=xcIShDTwOyw
08.05. Відмінювання займенників усіх розрядів. Заперечні й неозначені займенники. Опрацювати п.62 с.200-204. Вправи 529, 531. https://www.youtube.com/watch?v=vJKdIhcqZ0A
12.05 Відмінювання займенників усіх розрядів. Присвійні займенники. Опрацювати п.63 с.205. Вправи 541, 542.
13.05 Вказівні й означальні займенники. Опрацювати п.64 с. 207. Вправи 547, 551. https://www.youtube.com/watch?v=QDJXwz4ctZc
14.05 Приставний н у формах особових і вказівних займенників. Опрацювати с.195 Вправа 510
15.05 Правопис заперечних займенників. Опрацювати с.202 Вправа 530
18.05 Написання займенників із прийменниками окремо. https://www.youtube.com/watch?v=bLK2d5ql0oc
19.05 Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник». Підготуватись до контрольної роботи з вище зазначеної теми. Пройти тестування. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3669831
20.05.20 Контрольна робота з теми «Займенник» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8055474
21.05.20 Урок розвитку мовлення. Есе світоглядного змісту (орієнтивні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»).
22.05.20 Підсумкова контрольна робота.
25.05.20 Лексикологія. Редагування речень (текстів), у яких допущено лексичні та граматичні помилки. Вправа 566.
26.05 Фразеологія. Повторення. Вправа 578
27.05 Словотвір та орфографія. Тренувальні вправи.
28.05.20 Морфологія й орфографія. Тренувальні вправи
29.05. Підсумковий урок.
Клас П.І.П. учителя Предмет Домашнє завдання
6 Нікітіна А.І. Українська література 10.03 Урок літератури рідного краю. Віталій Колодій «Коли настала тиша». Прочитати твір
12.03 Емма Андієвська «Говорюща риба». Прочитати й опрацювати с.130-134. Відповісти на питання до тексту с.134-135.
13.03 Порушення питань моралі, дружби, сили слова у казці-притчі. Образи твору.
17.03 Емма Андієвська «Казка про двох пальців». Прочитати й опрацювати ідейно-художній зміст.
19.03.20 Підготуватись до к. р. з теми В. Винниченко, С. Чернілевський, І. Жиленко, І. Калинець, Е. Андієвська.с. 78-136.
31.03 Тема: Контрольна робота з теми: Володимир Винниченко, Станіслав Чернілевський, Ірина Жиленко, Ігор Калинець, Емма Андієвська. (Тести додаються)
02.04 Тема: Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Прочитати с. 142-161. http://youtube.com/watch?v=yVi5CfXEQt0
07.04 Тема: Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Прочитати с. 162-170.
09.04 Тема: Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Прочитати с. 170-176.
14.04. Виконати тести до повісті В. Нестайка «Тореадори з Васюківки. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=878106
16.04 Ярослав Стельмах. Основні відомості про письменника. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом Опрацювати біографію письменника с. 178
21.04. Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні та пригодницькі події в повісті. https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3730&page=2
23.04 Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків. https://www.schoollife.org.ua/download/ukrall/ukrlit6/425.2018.zip Переглянути презентацію за поданою силкою.
28.04 Леся Воронина- сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» - фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. Робота над змістом твору. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті. Опрацювати с. 194- біографію письменниці. Вивчити терміни зі с. 195.Прочитати повість скорочено с. 196-210.
30.04. Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині. Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. https://www.youtube.com/watch?v=ByBDVO_CufE Написати характеристику Клима в зошитах.
05.05. Контрольна робота. Письмовий твір «Безсмертя і добро, вічність і краса – основа життя людини на землі» (за вивченими творами). Написати твір.
07.05 Леонід Глібов – визначний український байкар , поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Побудова байки. Т.Л.: гумор(повторення), сатира, байка(повт.), алегорія, мораль. Опрацювати с. 216-219. Ознайомитись із біографією, вивчити терміни (с. 218). Прочитати байку.
12.05 «Муха і бджола». Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Відкриття дурості й пихатості в байці «Жаба і Віл». Написання листа авторові байок Леонідові Глібу. Опрацювати с.220-222. Прочитати байки. Поміркувати над прочитаним.
14.05.20 Степан Руданський. Про письменника. Співомовки С.Руданського – унікальне явище у світовому письменстві. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру. Авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність. ТЛ: гумореска, співомовка. Опрацювати біографію. Прочитати гуморески.с.223-225, 227. Опрацювати аналіз. https://dovidka.biz.ua/dobre-torguvalos-analiz/ https://dovidka.biz.ua/zaporozhtsi-u-korolya-rudanskiy-analiz/
19.05.20 Підсумкова контрольна робота Вивчити на четвер одну гумореску Павла Глазового на вибір (с.230-233).
21.05.20 Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості». Опрацювати біографію та прочитати гуморески. Одну вивчити напам’ять.
26.05 Контрольна робота на тему: Леонід Глібов, Степан Руданський, Павло Глазовий. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7196293
28.05 Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків. Підсумковий урок.
Клас П.І.П. учителя Предмет Домашнє завдання
7 Нікітіна А.І. Українська мова 06.03. Дієприслівники доконаного й недоконаного виду. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 22. с. 100- 101. Виконати вправи: усно – ; письмово:
10.03. УРМ Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 21. Вправи: усно – 168; письмово: 170.
11.03 Не з дієприслівниками. Опрацювати с. 103. Вправи 183, 184
13.03 УРМ Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання улюбленої справи в художньому стилі. Підготуватись до написання твору.
16.03 УРМ Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання улюбленої справи в художньому стилі. Написати твір
17.03 Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієприслівник». Повторити матеріал с. 94-107
18.03 УРМ Аналіз письмового твору. Підготуватись до к.р. з теми «Дієприслівник»
20.03 Контрольна робота на тему: «Дієприслівник»
30.03 Розряди прислівників. Опрацювати п.25 с.113-115. Вправи 203,204 –тписьмово, 205 –усно.
31.03 Ступені порівняння прислівників. Опрацювати п.26 с.116-117. Вправи 212, 216 – письмово, 213 –усно.
01.04 Творення й правопис прислівників. Букви –н-, -нн- у прислівниках. Опрацювати п.27 с.120. Вправи 220, 222 – письмово, 218 –усно.
02.04 Не і ні з прислівниками. Опрацювати п.28 с.122. Вправи 223, 225 – письмово, 224 – усно. http://youtube.com/watch?v=f8urU8cWhqo
03.04 И та І в кінці прислівників. Опрацювати п.28 с.124. Вправи 229, 230 – письмово. Правопис прислівників на –о,-е, утворених від прикметників і дієприкметників. Вправа 233(усно), 234 (письмово- виписати виділені слова і від них утворити прислівники) http://youtube.com/watch?v=94MYKSOHMG4
06.04 Написання прислівників разом і через дефіс. Опрацювати п.31 с.128. Вправи 239, 244 – письмово, 240-усно. http://youtube.com/watch?v=AdN8G6jfMiY
07.04 Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день і подібних. Опрацювати п.32 с.131. Вправи 247 – письмово, 246, 251-усно. http://youtube.com/watch?v=6f5gnzL5he
08.04 Урок мовленнєвого розвитку. Складання анотації на книжку з використанням прислівників. http://youtube.com/watch?v=knYo_2nopMc
09.04 Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прислівник». Підготовка до контрольної роботи. Повторити вивчене про прислівник с.134-136. Таблицю зі ст.. 134 уважно прочитати. Письмово- тести ст..135.
10.04 Контрольна робота. Прислівник(тестування)
13.04. Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку в словосполученні. Опрацювати п. 33 с. 138 Вправи 257, 258. http://youtube.com/watch?v=j8aXeegMkHY
14.04. Зв'язок прийменника з непрямими відмінками іменника. Види прийменників за будовою. Опрацювати п. 33 с. 139, 140. Вправи 260, 261.
15.05 Урок мовленнєвого розвитку. Портретний нарис у публіцистичному стилі. https://naurok.com.ua/zv-yazne-movlennya-portretniy-naris-u-publicistichnomu-stili-100874.html Написати портретний нарис.
17.04 Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Опрацювати п. 34 с.141 Вправа 264.
21.04. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс. Опрацювати п. 35 с.145 Вправа 267.
22.04. Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення. https://www.youtube.com/watch?v=jTWzH-DRLL8 Підготуватись до к.р.
24.04. Контрольна робота Прийменник як службова частина мови https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=665952
27.04. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Опрацювати п. 36, вправи 278,279.
28.04. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Опрацювати п. 37, вправи 288. Вивчити сполучники сурядності й підрядності (с.154-155).
29.04. Написання сполучників разом та окремо. https://www.youtube.com/watch?v=kYeANtoVDSU Вправа 297.
30.04 Розвиток мовлення. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму. С. 196 – повторити відомості про публіцистичний стиль. С. 212 – вправа 405. Підготуватись до докладного усного переказу у мережі zoom
04.05. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники. Опрацювати с. 160 (таблицю), Вправи 300, 301.
05.05. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. Опрацювати п. 39, Вправа 309(письмово). Пам’ятку «Вчимося культури мови» усно опрацювати.
06.05.20 Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків. Опрацювати п. 40 с. 166-167, уважно ознайомитись із таблицями. Вправа 311, 313.
08.05.20 Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків. Опрацювати п. 40 с. 166-167, уважно ознайомитись із таблицями. Вправа 315.
12.05.20 Правопис часток. Написання часток –бо, -но, -то, -таки. Опрацювати п.41 с. 169-170. Вправи 321. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=156959
13.05.20 Правопис не і ні з різними частинами мови. Опрацювати п. 42 с. 171. Вправа 324
15.05.20 Правопис не і ні з різними частинами мови. Опрацювати п. 42 с. 172. Вправа 327, 328
18.05.20 Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) Опhttps://naurok.com.ua/prezentaciya-skladannya-proektu-logotipa-ridnogo-mista-sela-shkoli-klasu-z-vikoristannyam-u-yogo-opisi-riznih-chastin-movi-z-chastkoyu-ne-i-prefiksom-ne-183512.html
19.05.20 Узагальнення вивченого з теми «Частка». https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1441863
20.05.20 Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Опрацювати с. 176-177 параграф 43. Вправа 335
22.05 Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках. Вправа 338.
25.05.20 Контрольна робота на тему: Сполучник. Частка. Вигук. Тестування. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3730474
26.05.20 Підсумкова контрольна робота
27.05 Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови використання їх у мовленні.
29.05 Підсумковий урок.
Клас П.І.П. учителя Предмет Домашнє завдання
7 клас Нікітіна Ада Іллівна Українська література 10.03 Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників –земляків. Опрацювати біографію Ю.Федьковича.
12.03-17.03 Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в поезіях «Дощ полив», «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності. Опрацювати біографію та вірші. Ідейно-художній аналіз записати в зошит.
19.03 Ідея глибокого духовного наповнення людини. «Чайка на крижині», «Крила». Опрацювати зміст віршів та підготуватись до контрольної роботи.
31.03 Контрольна робота: Григір Тютюнник, Олекса Стороженко, Богдан Лепкий, Ліна Костенко (тестування)
02.04 Василь Симоненко «Лебеді материнства» Відповісти на питання с. 182-183. Виписати художні образи з твору. Опрацювати біографію поета. http://youtube.com/watch?v=dH4RHGcI9fM
07.04 Василь Симоненко «Ти знаєш, що ти - людина», «Гей, нові Колумби й Магелани…» Відповісти на питання с. 184-185. Виписати художні образи з творів. Вивчити один вірш Василя Симоненка напам'ять.
09.04 Марина Павленко «Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських» . Опрацювати біографію. Скласти 6 тестів. с. 187-188.
14.04 Марина Павленко «Русалонька із 7-В або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного. Прочитати повість с.188-214.
16.04 Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Роль у творі художніх засобів. https://naurok.com.ua/prezentaciya-marina-pavlenko-rusalonka-iz-7-v-abo-proklyattya-rodu-kulakivskih-dobro-i-zlo-v-povisti-u-suchasnomu-sviti-ta-v-lyudini-hudozhni-osoblivosti-tvoru-47957.html Переглянути презентацію.
21.04 Урок позакласного читання. Степан Васильченко «Приблуда». https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=10479
23.04. Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Опрацювати біографію та прочитати новелу.
28.04. Контрольна робота. Василь Симоненко, Марина Павленко, Любов Пономаренко (тестування).
30.04 Олег Ольжич – поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії «Захочеш - і будеш…». Опрацювати біографію та вірш. Ідейно-художній аналіз записати в зошитах. http://8next.com/ulit7/7175-tv_ukrl7_61.html
05.05.20 Лицар духу українського народу Олена Теліга. Вірш «Сучасникам» як моральний заповіт нащадкам. Опрацювати біографію. Вірш прочитати, аналіз записати в зошитах. https://dovidka.biz.ua/suchasnikam-olena-teliga-analiz/
07.05 Олександр Гаврош. Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили». С. 236-237 опрацювати біографію. https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=17575 Прочитати повість скорочено.
12.05 Аналіз повісті О.Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили». Переглянути презентацію та зробити нотатки. https://dovidka.biz.ua/neymovirni-prigodi-ivana-sili-analiz/
14.05.20 – 19.05.20 Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю…». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в поезіях. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій. Основні мотиви, роль художніх засобів, символічність образів. Виразне читання і коментування поезії. Опрацювати біографію. Аналіз вірша записати в зошит.«Пісня про рушник» - вивчити напам’ять. https://dovidka.biz.ua/pisnya-pro-rushnik-analiz/
21.05.20 Підсумкова контрольна робота
26.05. Контрольна робота на тему: Творчість О. Ольжича, О. Гавроша, О. Теліги, А. Малишка. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9336971
28.05.20 Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків. Підсумковий урок.

Клас П.І.П. учителя Предмет Домашнє завдання
8 Нікітіна А.І. Українська мова 10.03 Контрольний диктант
11.03 УРМ Твір-оповідання на основі почутого. Підготувати твір-оповідання.
11.03 Особливості використання вставних слів, словосполучень і речень у різних стилях. Опрацювати параграф 28. Вправа 290
12.03-16.03. Практикум. Уживання вставних слів, словосполучень і речень для передачі ставлення до висловленої думки, принагідного зауваження. Вивчити таблицю параграфу 28. – с. 133. Виконати вправи: усно – 291, 292; письмово: 297
17.03 Звертання. Вставні слова. Тренувальні вправи. Вправи 301 (усно), 302 (письмово).
18.03 Тренувальні вправи. Опрацювати параграф 29. Вправи 303 (усно), 305 (письмово).
18.03 Узагальнення й систематизація вивченого з теми: «Речення зі звертаннями, вставними словами, с/сп, реченнями.
19.03 Контрольна робота з теми: «Речення зі звертаннями, вставними словами, с/сп, реченнями».
30.03 Практикум .Тема: Речення з відокремленими членами. Інтонаційне оформлення речень з відокремленими членами. П.31. Вправи 313.
31.03 Тема: Речення з відокремленими членами П.31. Вправи 314.
01.04 Тема: Відокремлені означення П.32 с. 147. Вправи 317 - усно, 320, 321 - письмово. https://www.youtube.com/watch?v=FzNA1WeuZxI Тема: Розвиток Мовлення. Інтерв'ю в публіцистичному стилі. (презентація до уроку додається).
02.04 Тема: Відокремлені означення П.32 с. 149. Вправи 319, 323 – усно, 324
06.04 Спецкурс: Закріпити вивчене про відокремлені означення. Соціокультурна тема: Традиційні ремесла та промисли українців. Знайти цікаві факти про ремесла українців. Записати в зошит або, за бажанням, підготувати презентацію.
07.04 Закріпити вивчене про відокремлені означення. Вправи 327, 328.
08.04 Розвиток мовлення. Ділові папери. Протокол. (Основні вимоги до написання та приклад протоколу надається)
09.04 Неузгоджені відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях Вправи 329, 330
13.04. Практикум: Відокремлення додатків. З історії українських духових гімнів. Опрацювати п. 156 Вправа 347. Записати в зошит цікаві відомості про один духовий гімн.
14.04 Відокремлені означення. Тести. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=660545
15.04 Відокремлена прикладка як особлива форма означення. Опрацювати с. 152 пар. 33. Вправа 336
15.04 Відокремлена прикладка як особлива форма означення. Опрацювати с. 152 пар. 33. Вправа 338
16.04 Вираження поширених і непоширених відокремлених прикладок. Опрацювати с. 152-153 пар. 33. Вправа 342
21.04 Вираження поширених і непоширених відокремлених прикладок. Опрацювати с. 152-153 пар. 33. Вправа 343
22.04 РЗМ Контрольний усний твір на тему: Покликання людини: пізнавати істину, творити добро, примножувати красу.
23.04. Відокремлені додатки. Опрацювати с. 156. Вправа 349
27.04 Практикум: Відокремлення обставин. Опрацювати с. 159 вправа 361
28.04. Відокремлення обставин. Опрацювати с. 159 вправа 363
29.04. Способи вираження поширених і непоширених відокремлених обставин. Опрацювати с. 159-160 Вправа 368,369
30.04 Поширена відокремлена обставина, виражена дієприслівниковим зворотом. Опрац. С.159-160 Вправа 370
04.05.20 Практикум. Відокремлені уточнювальні члени речення. Опрацювати с. 164. Вправи 372(усно),373.
05.05.20 Уточнювальні слова і словосполучення. Опрацювати с. 164. Вправи 375(ІІ пункт).
06.05. Уточнювальні слова і словосполучення. Способи вираження уточнюальних слів і словосполучень, їх синтаксично роль. Опрацювати с. 164. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=743454
06.05. Уточнювальні слова і словосполучення. Способи вираження уточнюальних слів і словосполучень, їх синтаксично роль. Опрацювати с. 164. Вправа 376.
07.05 Тренувальні вправи. Вправи 378,379
12.05 Відокремлені члени речення. Тренувальні вправи. Вправа 385
13.05.20 Відокремлені члени речення. Тренувальні вправи. Вправа 384
13.05.20 Відокремлені члени речення. Контрольна робота.
14.05.20- 19.05 Контрольний письмовий твір. Роль жінки в суспільстві.
18.05 Практикум. Пряма передача чужої мови(пряма мова, діалог).Розділові знаки при прямій мові. Непряма передача чужої мови(непряма мова,цитати). Невласне пряма мова. Соціокультурна тема: Замки України у своїй історії та славі. https://yandex.fr/video/preview/?filmId=2051901524986250227&text=Пряма+передача+чужої+мови%28пряма+мова%2C+діалог%29.Розділові+знаки+при+прямій+мові.+Непряма+передача+чужої+мови%28непряма+мова%2Cцитати%29.+Невласне+пряма+мова.&path=wizard&parent-reqid=1589796984831244-1511085457082899092500125-production-app-host-man-web-yp-311&redircnt=1589797037.1
20.05.20 Розділові знаки при відокремлених реченнях. Вправа 386. 20.05.20 Синоніміка простих речень з відокремленими членами і складних речень. Вправа 387.
21.05 Підсумкова контрольна робота. Тестування і питання з відкритими відповідями.
26.05 Синтаксичний розбір речення. Зробіть синтаксичний розбір 1 речення на вибір за зразком с. 168.
27.05 Повторення відомостей про речення. Правопис. Розділові знаки в простому реченні. Тренувльні вправи.
28.05 Підсумковий урок
Клас П.І.П. учителя Предмет Домашнє завдання
8 клас Нікітіна Ада Іллівна Українська література 10.03 Контрольна робота. Сучасна українська поезія. І. Карпенко-Карий. Виконати роботу.
12.03 Тема: М. Коцюбинський. Коротко про письменника. Повість «Дорогою ціною». Опрацювати біографію с.111-112. Прочитати І розділ повісті.
17.03 Тема: Вічний тип шукача правди. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі – протест проти насильства. Відповісти на пит.. с.118-119. Прочитати ІІ-ІІІ розділи повісті.
19.03 Тема: Кохання Остапа й Соломії – центральний мотив у творі. Романтичність, мужність української жінки. Виписати цитати на характеристики образів повісті.
31.03 Тема: Урок виразного читання. Виразне читання уривка з повісті «Дорогою ціною» Михайла Коцюбинського. Обрати уривок з повісті та навчитись читати виразно.
02.04 Тема: Олександр Довженко «Ніч перед боєм». Опрацювати біографію письменника. Прочитати оповідання с. 135-140. Відповісти на питання зі с.141. http://youtube.com/watch?v=BKmcZb3pChY
07.04 Тема: Олександр Довженко «Ніч перед боєм». Образи діда Платона та діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. Записати характеристики образів діда Платона та діда Савки.
09.04. Ніна Бічуя. Коротко про письменницю. «Шпага Славка Беркути» - повість про школу і проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. Опрацювати біографію с.142 Прочитати с.142-154
14.04. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі. Прочитати с. 155 -164. Відповісти усно на запитання.
14.04. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі. Прочитати с. 155 -164. Відповісти усно на запитання.
16.04 Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. Охарактеризувати образи головних героїв. Характеристику Славка Беркути записати в зошит.
21.04 Майстерність письменниці у змалюванні образів. Художні особливості твору. Написання фанфіків на основі повісті «Шпага Славки Беркути». https://www.youtube.com/watch?v=fFqIv0eZCys
23.04. Контрольна робота на тему: М.Коцюбинський, О.Довженко, Н. Бічуя(тестування) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=788765
28.04. Володимир Дрозд. "Білий кінь Шептало". Опрацювати с. 177-187 - біографію та зміст оповідання.
30.04 Юрій Винничук. Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «даконячі закони». Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. Опрацювати біографію, знати зміст. https://dovidka.biz.ua/mistse-dlya-drakona-analiz/ Аналіз коротко записати в зошитах.
05.05 Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника і князя. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-uvinnicuk-misce-dla-drakona-alegoricnist-obraziv-drakona-gricka-pustelnika-ta-knaza-paradoks-drakon-gricko-poet-i-hristianin-259633.html
07.05 Урок позакласного читання. Оксана Думанська «Школярка з передмістя». https://dovidka.biz.ua/shkolyarka-z-peredmistya-skorocheno/ Прочитати скорочено.
12.05-14.05 Валентин Чемерис «Вітька + Галька, або Повість про перше кохання» - гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання. Ознайомитись із біографією митця та прочитати скорочено повість.
19.05.20 Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобом гумору. Образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
21.05.20 Контрольний письмовий твір на одну з тем: «Загибель яскравої особистості у суспільній неволі»(за повістю В.Дрозда «Білий кінь Шептало»), «Добро і зло в сучасному світі»(Місце для дракона»),» Поетизація першого почуття у повісті «Вітька + Галька, або Повість про перше кохання»»
26.05 Урок літератури рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників-земляків.
28.05 Бесіда про твори, що вивчалися упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення. Підсумковий урок.

Дистанційне навчання 9 клас

Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
10.03 Українська мова 9 Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку повторити п.29 с.166 Вправа на вибір
10.03 Українська література 9 Т.Шевченко «І мертвим, і живим..» вивчити напам»я ть уривок
11.03 Українська мова 9 Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку повторити п.29 с.166 Вправа на вибір
12.03 Українська мова Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку опрацювати п.31 с.174 Вправа 388
12.03 Українська література 9 Т.Шевченко «І мертвим, і живим..» Ознайомитися з сюжетом твору «Катерина»
Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
16.03 Українська мова 9 Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку повторити п.31 с.174 Вправа 383 (дод.ІІ п.)
17.03 Українська мова 9 Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв»язку повторити п.п.29, 31 Скласти 2 складні речення з різними типами зв»язку
17.03 Українська література 9 Т.Шевченко «Катерина» записати образ Катерини
18.03 Українська мова 9 УМР (усно ) Контрольний вибірковий переказ тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв»язку записати твір на чорнетці
19.03 Українська мова УМР (і письмово) Контрольний вибірковий переказ тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв»язку повторити п.п.29, 31
19.03 Українська література 9 Т.Шевченко «Наймичка» підготуватися до твору-характеристики персонажів поем «Катерина» і «Наймичка»
30.03 Українська мова 9 Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв»язку опрацювати п.30 с.170 Вправа 371 (додатково ІІ пункт)
31.03 Українська мова 9 Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв»язку повторити п. 30 Вправа 372 (додатково ІІ пункт)
31.03 Українська література 9 УМР Усний твір- характеристика персонажів поем «Катерина» і «Наймичка» записати твір у зошити
01.04 Українська мова 9 Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв»язку повторити п. 30 Вправа 374 (додатково ІІ пункт)
02.04 Українська мова Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв»язку повторити п. 30 Вправа 376 (додатково ІІ пункт)
02.04 Українська література 9 Т.Шевченко «..У нашім раї на землі» вписати художні засоби мови
Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
07.04 Українська мова 9 УМР Аналіз переказу. Обговорення питання "Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів? " з ілюструванням виступів прикладами сучасних українських рокових пісень (типа твору) записати обговорення на папері
08.04 Українська мова 9 Викладення підсумків обговорення для розміщення на шкільному веб-сайті у формі роздуму повторити діалог
07.04 Українська література 9 Лірика Т.Шевченка періоду арешта й заслання. "Доля", "Росли у купочці, зросли". Вивчити вірш "Доля"напам"ять
08.04 Українська мова 9 УМР Складання й розігрування діалогів-обговорень прочитаної книжки, музичних новинок з товаришем і вчителем. Складання діалогу-домовленності щодо озеленення шкільного приміщення з відповідною аргументацією записати діалог
09.04 Українська мова УМР Складання й розігрування діалогів-обговорень прочитаної книжки, музичних новинок з товаришем і вчителем. Складання діалогу-домовленності щодо озеленення шкільного приміщення з відповідною аргументацією записати діалог
09.04 Українська література 9 Біблійні мотиви в поезіях Т.Шевченка періоду після заслання.Т.л.молитва Підготуватися до уроку позакласного читання

Завдання для дистанційної роботи 9 клас

Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
13.04 Українська мова 9 Тренувальні вправи повторити п.30 Вправа 377
14.04 Українська мова 9 Тренувальні вправи пройти тести «На урок»
14.04 Українська література 9 Урок позакласного читання «Назар Стодоля» Д.р.Опрацювати зміст твору з мережі Інтернет Підготуватися до контрольної роботи за рік
15.04 Українська мова 9 Контрольна робота Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового звʼязку повторити сполучники підрядності
16.04 Українська мова Створення висловлення «Як уникнути залежності від Інтернету» з використанням складних речень закінчити роботу
16.04 Українська література 9 Контрольна робота Творчість Т.Шевченко /тестування/. Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-svitova-velich-kobzarya-18582.html
21.04 Українська мова 9 Текст, основні ознаки його. П.33 опрацювати п.33 с.189 Вправа 411
21.04 Українська література 9 П.Куліш-відомий письменник, перший український професійний літературний критик Опрацювати життєдіяльність письменника
22.04 Українська мова 9 Будова тесту.Мікротема й абзац п.34 с.192 .Вправа416
23.04 Українська мова 9 УМР(письмово)Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей с.246 вправа451
23.04 Українська література 9 П.Куліш «Чорна рада»Т.л.роман, роман-хроніка, історичний роман опрацювати зміст твору(довідка біз)
27.04 Українська мова 9 Кома і крапка з комою у простому і складному реченнях Пройти задані тести /«На урок»/
28.04 Українська мова 9 Двокрапка у простому і складному реченнях Пройти задані тести /«На урок»/
Українська література 9 П.Куліш «Чорна рада». Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов»язку Проти тести /»На урок»/
29.04 Українська мова 9 Тире у простому і складному реченнях Пройти задані тести /«На урок»/
30.04 Українська мова 9 УМР. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту Закінчити конспект
Українська література 9 П.Куліш «Чорна рада».Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького Скласти сенкани на образи Сомка і Брюховецького

Завдання для дистанційної роботи 9 клас

Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
04.05 Українська мова 9 Розділові знаки у простому і складному реченнях Пройти задані тести /«На урок»/
05.05 Українська мова 9 Контрольний диктант Пройти задані тести /«На урок»/
Українська література 9 Урок виразного читання . Виразне читання уривка з роману П.Куліша «Чорна рада». Пройти тести /»На урок»/
06.05 Українська мова 9 Аудіювання тексту художнього стилю Пройти задані тести /«На урок»/
07.05 Українська мова 9 УМР. Підготовка до контрольного письмового твору Закінчити конспект
Українська література 9 Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. «Інститутка». Т.л.реалізм Опрацювати біографію письменниці, ознайомитися з коротким змістом оповідання

Завдання для дистанційної роботи 9 клас

Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
12.05 Українська мова 9 Контрольний твір Записати твір на аркушах
Українська література 9 М.Вовчок «Інститутка» .Образ персонажів-людей із народу і паночки Підготуватися до уроку позакласного читання
13.05 Українська мова 9 Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки Підготуватися до контрольної роботи за рік
14.05 Українська мова 9 Підсумкова контрольна робота повторити ознаки тексту
Українська література 9 Урок позакласного читання .Марко Вовчок. Оповідання «Козачка» Підготуватися до контрольної роботи за рік
18.05 Українська мова 9 Узагальнення й систематизація вивченого .Мовні аспекти вивчення речення(порядок слів у реченні) повторити головні і другорядні члени
19.05 Українська мова 9 Узагальнення й систематизація вивченого .Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні) повторити вживання м»якого знака
Українська література 9 Підсумкова контрольна робота підготуватися до уроку узагальнення й систематизації знань
20.05 Українська мова 9 Узагальнення й систематизація вивченого.Орфографія.Пунктуація повторити вживання апострофа
21.05 Українська мова 9 Узагальнення й систематизація вивченого.Орфографія. Пунктуація повторити подвоєння приголосних
Українська література 9 Урок мовленнєвого розвитку. Написання листа авторові улюбленої книжки переписати лист у зошити
Дата Предмет Клас Тема Домашня робота
25.05 Українська мова 9 Узагальнення й систематизація вивченого.Орфографія. Пунктуація. повторити спрощення приголосних
26.05 Українська мова 9 Узагальнення й систематизація вивченого.Орфографія. Пунктуація повторити ненаголошені приголосні у коренях слів
Українська література 9 Письмовий твір на одну з тем «Ідея соборності та незалежності України (за романом П.Куліша «Чорна рада»), «Антикріпосницька спрямованість повісті М.Вовчка «Інститутка» Переписати на чистовику
27.05 Українська мова 9 Узагальнення й систематизація вивченого. Орфографія. Пунктуація підготуватися до підсумкового уроку
28.05 Українська мова 9 Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територіальної громади Підсумковий урок
Кiлькiсть переглядiв: 8567

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.