Самоаналіз діяльності педагогічного колективу Строїнецького навчально – виховного комплексу за 2017 – 2018 навчальний рік
Розглянуто
на засіданні педагогічної ради
Протокол № 1 від 31.08.2018 р.
Самоаналіз
діяльності педагогічного колективу Строїнецького навчально – виховного комплексу за 2017 – 2018 навчальний рік
І . Вступ
Вся діяльність педагогічного колективу Строїнецького НВК спрямовувалася на забезпечення прав учнів на загальну середню освіту, організацію їх навчально-пізнавальної діяльності, становлення і розвиток виховної системи у школі, методичній роботі з педкадрами, співпраці освітнього закладу з сім’єю, позашкільними і громадськими організаціями з метою розвитку особистості школярів.
У 2017- 2018 н.р. педагогічний колектив Строїнецького НВК забезпечував якісну реалізацію основних завдань державної політики в системі освіти відповідно до чинного законодавства України :
Законів України « Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально –виховного процесу», «Про освіту», « Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», « Про позашкільну освіту», « Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства», Загальнодержавну», « Про національні меншини в Україні» «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Положення про загальноосвітній навчальний заклад.
Внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу:- Статут Строїнецького навчально –виховного комплексу , затверджений рішенням сесії сільської ради ( №5 – 18/13 від 20.09.2013 р.) та зареєстрований 21.01.2014 р.(№ запису 10331050007000200) .
- правила внутрішнього трудового розпорядку, затверджені наказом по школі № 78 від 29.08.2014 року;
- Концепція діяльності та розвитку Строїнецького НВК , затверджена рішенням педагогічної ради Строїнецького НВК (протокол №1 від 30.08.2015 р.)
Освітня стратегія закладу спрямована на забезпечення умов функціонування і розвитку дошкільної та загальної освіти, підвищення якості освітніх послуг відповідно до вимог суспільства , запитів громадян і потреб держави.
Робота педагогічного колективу базується на принципах демократичності, дитино центризму, спрямована на оновлення освітнього процесу, запровадження компетентнісно – орієнтованого підходу як основи формування самодостатньої особистості.
Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію виконання таких завдань:
• забезпечення науково-методичного супроводу у забезпеченні рівного доступу до якісної освіти;
Коментарi